Dyskretne paczki Szybka dostawa za 9,99 zł
Zamówienia telefoniczne: 58 743 19 99
x
x
Zaloguj się Do kasy
x

kubeczek menstruacyjny

LadyCup kubeczek menstruacyjny jasnoróżowy rozmiar S

jasnoróżowy - rozmiar S
x
Proszę wypełnić poprawnie wszystkie pola

Zapytaj o produkt

Odpowiedź zostanie wysłana na podany adres e-mail.

Opis

LadyCup kubeczek menstruacyjny, nowoczesny i ekologiczny środek higieniczny wielokrotnego użytku, będący doskonałą alternatywą dla podpasek i tamponów. Umieszczony w całości w pochwie podczas menstruacji gromadzi krew, zapewniając ochronę do 12 godzin. Gwarantuje doskonały komfort podczas uprawiania sportu, w podróży i podczas snu. W odróżnieniu od tamponów, nie pochłania śluzu, nie wysusza i nie podrażnia błon śluzowych pochwy. Wykonany został w całości z hipoalergicznego, nieporowatego i łatwego do utrzymania w higienicznej czystości silikonu medycznego, niepowodującego zmian we florze bakteryjnej pochwy. Dostępny jest w dwóch rozmiarach: mniejszym S i większym L – informacje jak dobrać właściwy rozmiar znajdziesz w naszym poradniku. W zestawie zawiera bawełniany woreczek do higienicznego przechowywania. Kubeczek LadyCup wyprodukowany został w Unii Europejskiej. Otrzymał wyróżnienie Czeskiego Instytutu Zdrowia Publicznego.

Specyfikacja

Materiał :
Rozmiar : S (mały)
Wymiary : 40 x 46 mm
Pojemność : 21 ml
Woreczek do przechowywania : Tak
Aplikacja : Kubeczek aplikuj przy użyciu lubrykantu na bazie wody.
Czyszczenie : Przed użyciem kubeczek wyparz we wrzącej wodzie przez 3-4 minuty. W czasie trwania menstruacji, przy opróżnianiu kubeczka, myj go wodą i żelem do czyszczenia kubeczków.

Do kompletu

Produktów nie udało się dodać do koszyka

Produkty dodano do koszyka

Opinie

4.60/5 (5 opinii)
Dodaj opinię
  • Opinia potwierdzona zakupem
    To moj pierwszy kubeczek menstruacyjny. Nie mialam problemu z zakladaniem ani wyjmowaniem, miekkosc wydaje mi sie w sam raz, pojemnosc jest wieksza niz by sie moglo wydawac... Niestety od czasu do czasu zdarzalo sie ze przeciekal, ale byc moze zle go dobralam lub czasem popelnialam jakis blad przy zakladaniu. Nie probowalam juz innego tego typu, przerzucilam sie na Ziggy cup ktory ma calkiem inny ksztalt. Mial mi sluzyc tylko na wiadome okazje a uzywam go ciagle bo okazalo sie ze jest dla mnie ideally, jednak o wiele drozszy. Byc moze jeszcze sprobuje kubeczkow Lady Cup w przyszlosci.
    Pomocne Ta opinia była pomocna dla 0 osób
  • Opinia potwierdzona zakupem
    To mój pierwszy kubeczek i wydawał się dosyć duży, ale okazał się w sam raz. Został wykonany z miękkiego silikonu, więc dosyć dobrze się go aplikuje. Myślę, że to udany zakup.
    Pomocne Ta opinia była pomocna dla 0 osób
  • Opinia potwierdzona zakupem
    Świetny design, bardzo ładne opakowania, fajne kolory. Kubeczek wygodny, funkcjonalny, rozkłada się w ciągu sekundy. Brak skali. Absolutnie polecam. Świetny produkt.
    Pomocne Ta opinia była pomocna dla 0 osób
  • Opinia potwierdzona zakupem
    Na początku nie byłam przekonana do końca czy się sprawdzi, ale było tyle dobrych opinii, ze chciałam spróbować i nie żałuje. Nie wyobrażam sobie powrotu do wcześniejszych metod.
    Pomocne Ta opinia była pomocna dla 0 osób
  • Opinia potwierdzona zakupem
    Porównując z kubeczkiem innej firmy ta "S-ka" jest trochę większa, materiał jest średnio miękki, w dotyku śliski przez co jak leży nieużywany to lepi się do niego kurz, nawet przez woreczek, no ale i tak trzeba go umyć i wyparzyć przed aplikacją. Preferuję kubeczki z pętelkami na końcu, ten "dzyndzel" jest nieporęczny, tym bardziej że wystawał, uwierał i musiałam go przyciąć, wtedy wyciągnięcie wymagało nie lada gimnastyki. Na pewno nie jest to kubeczek dla osób z długimi paznokciami, bo ciężko chwycić "dzyndzel".
    Pomocne Ta opinia była pomocna dla 0 osób

Opinie o sklepie

Secret Delivery to sklep internetowy oferujący wysokiej jakości gadżety, zabawki, akcesoria i kosmetyki erotyczne dla kobiet, mężczyzn oraz par. Oferujemy ponad 70 marek wyłącznie renomowanych, wyselekcjonowanych producentów. Ponad 95% oferowanych produktów posiadamy w naszym magazynie w Gdańsku i wysyłamy je w ciągu 24 godzin (dni robocze), najczęściej tego samego dnia. Nasze paczki są w 100% dyskretne. Wszystkie zamówione w naszym sklepie produkty pakujemy w sztywny, trójwarstwowy, szary kartonik. Nie używamy kopert, które mogłyby zdradzić zawartość przesyłki. Na paczce nie widnieje logo, ani żadne dane sklepu, a nazwa firmy nadawczej jest inna niż nazwa sklepu, niezwiązana z branżą erotyczną. Oferujemy formę dostawy umożliwiającą dyskretny odbiór przesyłki poza domem - odbiór w Paczkomacie. Zebraliśmy już kilka tysięcy opinii zadowolonych klientów. W naszym sklepie znajdziesz liczne poradniki i recenzje ułatwiające wybór odpowiedniego produktu. Dostarczamy świetne jakościowo i piękne produkty, ale także rzetelną wiedzę o tym jak z nich korzystać. Inspirujemy oraz promujemy pozytywne podejście do seksualności wśród kobiet, mężczyzn i par.

Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.

  OK
Do góry