Reklamacje i zwroty
Co to jest reklamacja?
Z reklamacją mamy do czynienia wtedy, kiedy w otrzymanym produkcie
wykryjesz wadę, gdy produkt nie działa lub przestał działać.
Wówczas obowiązuje procedura reklamacji.
Na zgłoszenie wykrytej w produkcie wady w ramach reklamacji
masz 2 lata od momentu otrzymania produktu.
Reklamacje rozpatrywane są przez nas, zgodnie z obowiązującymi
przepisami, w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas reklamowanego
produktu – w tym terminie otrzymasz maila z informacją o uznaniu lub
odrzuceniu reklamacji. W przypadku stwierdzenia zgłoszonej wady i
uznania reklamacji, w ciągu następnych 7 dni roboczych wyślemy Ci nowy
egzemplarz produktu.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia produktu wynikłe z jego używania
niezgodnie z przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją, na przykład
przy zastosowaniu niewłaściwych baterii, które się zaklinują.
Reklamacji nie podlega także naturalne zużycie produktów
takich jak masturbatory.
Co to jest zwrot?
Ze zwrotem mamy do czynienia wtedy, kiedy otrzymasz swoje zamówienie, ale rozmyślisz się z zakupu. Obowiązuje wówczas procedura zwrotu, nazywana inaczej odstąpieniem od umowy.
Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni od momentu otrzymania produktu. Zwroty rozpatrywane są przez nas w ciągu 7 dni od otrzymania przez nas zwracanego produktu – w tym terminie otrzymasz maila z informacją o przyjęciu lub odrzuceniu zwrotu. W przypadku przyjęcia zwrotu, najpóźniej następnego dnia roboczego zwrócimy Ci pieniądze.
Zwracany produkt nie może być używany. Dodatkowo, produkty osobistego użytku, takie jak zabawki erotyczne, dostarczane są w zapieczętowanych opakowaniach, których zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych oraz ze względu na ochronę zdrowia przyszłego właściciela zwracanego produktu. Jeśli chcesz zwrócić zamówiony produkt nie otwieraj go. Produkty osobistego użytku, które mają naruszone plomby lub folie ochronne nie podlegają zwrotowi i zostaną odesłane do nadawcy.