Pomoc / FAQ
Witaj na stronie pomocy FAQ sklepu Secret Delivery. Znajdziesz tu odpowiedzi na większość pytań, najczęściej zadawanych przez Klientów_tki. Jeśli nie znajdziesz poniżej odpowiedzi na swoje pytanie, zapraszamy do kontaktu.
Jak zrobić zakupy w sklepie Secret Delivery?
Zamówienia w Secret Delivery możesz składać poprzez sklep internetowy, a także telefonicznie. Najprostszym i najszybszym sposobem jest złożenie zamówienia przez sklep internetowy. Jeśli podczas robienia zakupów przez sklep internetowy napotkasz trudności, zadzwoń do nas, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.
Czy muszę posiadać konto w sklepie, aby dokonać zakupów?
Nie, aby dokonać zakupów w sklepie Secret Delivery nie musisz posiadać konta. Warto jednak poświęcić 3 minuty i założyć konto w naszym sklepie. Zarejestrowani użytkownicy mogą łatwo podglądać status realizacji zamówień i historię swoich zakupów oraz nie muszą ponownie wprowadzać swoich danych przy kolejnych zakupach. Ponadto zarejestrowani użytkownicy mają możliwość brania udziału w promocji Rabat za Opinie.
Jakie są dostępne formy dostawy zamówienia?
Oferujemy formy dostawy kurier InPost (paczka doręczana jest do domu) oraz Paczkomaty 24/7 (paczka doręczana jest do wybranego Paczkomatu, skąd można ją odebrać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu). Wszystkie informacje na temat form, kosztów i czasu dostawy znajdziesz w zakładce dostawa i płatność.
Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie Secret Delivery?
Za zakupy w sklepie Secret Delivery możesz zapłacić przelewem elektronicznym (Przelewy24), kartą płatniczą (Przelewy24) lub przy odbiorze zamówienia. Zobacz więcej informacji o formach płatności w zakładce dostawa i płatność.
Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
Zamówienie wysyłamy natychmiast, w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, a najczęściej jeszcze tego samego dnia. Dotyczy to dni roboczych, od poniedziałku do piątku.
Czy zamówienie złożone w sobotę lub niedzielę zostanie wysłane w weekend?
Nie. Kurierzy odbierają od nas paczki wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Zamówienia składane w weekend wysyłane są w poniedziałki (wyłączając święta).
Pomyliłam_łem się w zamówieniu. Czy mogę dokonać poprawki?
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to możesz dokonać zmiany. Zapraszamy w tym celu do kontaktu.
Czy mogę śledzić gdzie aktualnie znajduje się moja paczka?
Tak. Zarówno Kurier InPost jak i Paczkomaty dają możliwość śledzenia paczek. Po dokonaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z linkiem do
śledzenia swojej paczki. Dla zarejestrowanych użytkowników_czek link do śledzenia paczki znajduje się także w historii zamówień.
Czy istnieje możliwość dostawy mojej paczki w sobotę?
Paczki doręczane są przez kurierów oraz umieszczane w Paczkomatach w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Jeśli zależy Ci na dostawie w sobotę lub niedzielę, wybierz opcję „Paczkomaty Paczka w weekend” - znajdziesz ją w naszych formach dostawy.
Jak mogę dokonać zwrotu lub reklamacji zakupionego produktu?
Pełną instrukcję dokonania zwrotu lub reklamacji znajdziesz w zakładce reklamacje i zwroty.
Czy wysyłacie paczki za granicę?
Nie. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
Czy oferowane w sklepie produkty są oryginalne?
Tak. Jesteśmy legalnie działającym sklepem, a wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne. Każdy produkt jest nowy i przychodzi w oryginalnym
opakowaniu dostarczanym przez producenta. W przypadku produktów osobistego użytku takich jak zabawki erotyczne, opakowanie posiada zabezpieczenie w postaci plomby lub folii.
Czy zakupy w Secret Delivery są bezpieczne?
Tak. Zarówno zakupy jak i przekazane nam dane są bezpieczne, chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 133 poz 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Więcej informacji o danych osobowych znajdziesz w zakładce polityka prywatności.
Czy muszę mieć skończone 18 lat aby złożyć zamówienie?
Tak. Sklep Secret Delivery przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich. Przed złożeniem zamówienia wymagana jest akceptacja regulaminu sklepu, w tym warunku pełnoletności. Całą treść regulaminu możesz przeczytać w zakładce regulamin zakupów.
Czy mogę dodać więcej niż jeden kod rabatowy?
Nie. W sklepie Secret Delivery można użyć jednorazowo tylko jednego kodu rabatowego.
Czy macie w sprzedaży karty prezentowe?
Jeszcze nie, karty podarunkowe pojawią się wkrótce.
Nie zdążyłem odebrać swojej przesyłki. Czy otrzymam zwrot środków?
Nieodebranie paczki nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy. Możemy nadać Twoją paczkę jeszcze raz lub możesz dokonać zwrotu. W obu przypadkach po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu.
Ponad 80 marek do wyboru
A
B
C
D
G
J
K
L
N
R
V
W
Z