Witaj na stronie pomocy FAQ. Znajdziesz tu odpowiedzi na większość pytań, najczęściej zadawanych przez naszych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, zapraszamy do kontaktu.
Zamówienia w Secret Delivery możesz składać poprzez sklep internetowy, a także telefonicznie. Najprostszym i najszybszym sposobem jest złożenie zamówienia przez sklep internetowy. Jeśli podczas robienia zakupów przez sklep internetowy napotkasz trudności, zadzwoń do nas, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.
Nie. Aby dokonać zakupów w sklepie Secret Delivery nie musisz posiadać konta. Warto jednak poświęcić 3 minuty i założyć konto w naszym sklepie. Zarejestrowani użytkownicy mogą łatwo podglądać status realizacji zamówień i historię swoich zakupów oraz nie muszą ponownie wprowadzać swoich danych przy kolejnych zakupach. Ponadto zarejestrowani użytkownicy mają możliwość brania udziału w promocji „Rabat za Opinię”.
Oferujemy formy dostawy kurier Inpost (paczka doręczana jest do domu) oraz formę dostawy Paczkomaty 24/7 (paczka doręczana jest do wybranego Paczkomatu, skąd można ją odebrać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu). Wszystkie informacje na temat form, kosztów i czasu dostawyznajdziesz w zakładce formy dostawy.
Za zakupy w sklepie Secret Delivery możesz zapłacić przelewem elektronicznym (Przelewy24), kartą płatniczą (Przelewy24), przy odbiorze zamówienia. Zobacz więcej informacji o formach płatności.
Zależy to od wybranej formy płatności. W przypadku przelewu elektronicznego (Przelewy24) i karty płatniczej (Przelewy24) środki automatycznie księgowane są na naszym koncie, dzięki czemu zamówienie wysyłamy natychmiast, w ciągu 24 godzin, a najczęściej jeszcze tego samego dnia. Dotyczy to dni roboczych (od poniedziałku do piątku) i produktów ze statusem “Produkt dostępny w magazynie, gotowy do wysyłki.” Podobnie w przypadku wyboru płatności przy odbiorze zamówienia, zamówienie wysyłamy natychmiast. Jeśli zależy Ci na natychmiastowej wysyłce wybierz płatność przelewem elektronicznym, kartą płatniczą lub płatność przy odbiorze zamówienia. Zobacz więcej informacji o formach płatności.
Nie. Kurierzy i listonosze odbierają od nas paczki wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Zamówienia składane w weekend wysyłane są w poniedziałki (wyłączając święta). Dotyczy to produktów ze statusem „Produkt dostępny w magazynie, gotowy do wysyłki” oraz zamówień opłaconych lub z płatnością przy odbiorze.
Nie. Nazwa firmy nadawczej jest inna niż nazwa sklepu, niezwiązana z branżą erotyczną. Na paczce nie widnieje logo, ani żadne dane sklepu. Kurier doręczający paczkę nie zna jej zawartości. Wszystko to gwarantuje 100% dyskrecji.
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to możesz dokonać zmiany. Zapraszamy w tym celu do kontaktu.
Tak. Zarówno Kurier Inpost jak i Paczkomaty 24/7 dają możliwość śledzenia paczek. Po dokonaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z linkiem do śledzenia swojej paczki. Dla zarejestrowanych użytkowników link do śledzenia paczki znajduje się także w historii zamówień.
Nie. Paczki doręczane są wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
Pełną instrukcję dokonania zwrotu lub reklamacji znajdziesz w dziale zwroty i reklamacje.
Nie. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
Tak. Jesteśmy legalnie działającym sklepem, a wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne. Każdy produkt jest nowy i przychodzi w oryginalnym opakowaniu dostarczanym przez producenta. W przypadku produktów osobistego użytku takich jak wibratory, masażery intymne, zabawki analne, kulki gejszy czy masturbatory, opakowanie posiada zabezpieczenie w postaci plomby lub folii.
Tak. Zarówno zakupy jak i przekazane nam dane są bezpieczne, chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 133 poz 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.