Pomoc / FAQ
    
					
											
				
					
					
							
                                                                    Witaj na stronie pomocy FAQ sklepu Secret Delivery. Znajdziesz tu odpowiedzi na większość pytań, najczęściej zadawanych przez Klientów_tki. Jeśli nie znajdziesz poniżej odpowiedzi na swoje pytanie, zapraszamy do kontaktu.
                
                        
            
    
				Jak zrobić zakupy w sklepie Secret Delivery?
                                                                    Zamówienia w Secret Delivery możesz składać poprzez sklep internetowy, a także telefonicznie. Najprostszym i najszybszym sposobem jest złożenie zamówienia przez sklep internetowy. Jeśli podczas robienia zakupów przez sklep internetowy napotkasz trudności, zadzwoń do nas, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.
                
                        
            
    
				Czy muszę posiadać konto w sklepie, aby dokonać zakupów?
                                                                    Nie, aby dokonać zakupów w sklepie Secret Delivery nie musisz posiadać konta. Warto jednak poświęcić 3 minuty i założyć konto w naszym sklepie. Zarejestrowani użytkownicy mogą łatwo podglądać status realizacji zamówień i historię swoich zakupów oraz nie muszą ponownie wprowadzać swoich danych przy kolejnych zakupach. Ponadto zarejestrowani użytkownicy mają możliwość brania udziału w promocji Rabat za Opinie.
                
                        
            
    
				Jakie są dostępne formy dostawy zamówienia?
                                                                    Oferujemy formy dostawy kurier InPost (paczka doręczana jest do domu) oraz Paczkomaty 24/7 (paczka doręczana jest do wybranego Paczkomatu, skąd można ją odebrać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu). Wszystkie informacje na temat form, kosztów i czasu dostawy znajdziesz w zakładce dostawa i płatność.
                
                        
            
    
				Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie Secret Delivery?
                                                                    Za zakupy w sklepie Secret Delivery możesz zapłacić przelewem elektronicznym (Przelewy24), kartą płatniczą (Przelewy24) lub przy odbiorze zamówienia. Zobacz więcej informacji o formach płatności w zakładce dostawa i płatność.
                
                        
            
    
				Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
                                                                    Zamówienie wysyłamy natychmiast, w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, a najczęściej jeszcze tego samego dnia. Dotyczy to dni roboczych, od poniedziałku do piątku.
                
                        
            
    
				Czy zamówienie złożone w sobotę lub niedzielę zostanie wysłane w weekend?
                                                                    Nie. Kurierzy odbierają od nas paczki wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Zamówienia składane w weekend wysyłane są w poniedziałki (wyłączając święta).
                
                        
            
    
				Pomyliłam_łem się w zamówieniu. Czy mogę dokonać poprawki?
                                                                    Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to możesz dokonać zmiany. Zapraszamy w tym celu do kontaktu.
                
                        
            
    
				Czy mogę śledzić, gdzie aktualnie znajduje się moja paczka?
                                                                    Tak. Wszystkie dostępne opcje dostawy dają możliwość śledzenia paczek. Po dokonaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z linkiem do śledzenia swojej paczki. Dla zarejestrowanych użytkowników_czek link do śledzenia paczki znajduje się także w historii zamówień.
                
                        
            
    
				Czy istnieje możliwość dostawy mojej paczki w sobotę?
                                                                    Paczki doręczane są przez kurierów oraz umieszczane w Paczkomatach w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Jeśli zależy Ci na dostawie w sobotę lub niedzielę, wybierz opcję „Paczkomaty Paczka w weekend” - znajdziesz ją w naszych formach dostawy.
                
                        
            
    
				Jak mogę dokonać zwrotu lub reklamacji zakupionego produktu?
                                                                    Pełną instrukcję dokonania zwrotu lub reklamacji znajdziesz w zakładce reklamacje i zwroty.
                
                        
            
    
				Czy wysyłacie paczki za granicę?
                                                                    Nie. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
                
                        
            
    
				Czy oferowane w sklepie produkty są oryginalne?
                                                                    Tak. Jesteśmy legalnie działającym sklepem, a wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne. Każdy produkt jest nowy i przychodzi w oryginalnym 
opakowaniu dostarczanym przez producenta. W przypadku produktów osobistego użytku takich jak zabawki erotyczne, opakowanie posiada zabezpieczenie w postaci plomby lub folii.
                
                        
            
    
				Czy zakupy w Secret Delivery są bezpieczne?
                                                                    Tak. Zarówno zakupy jak i przekazane nam dane są bezpieczne, chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 133 poz 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Więcej informacji o danych osobowych znajdziesz w zakładce polityka prywatności.
                
                        
            
    
				Czy muszę mieć skończone 18 lat, aby złożyć zamówienie?
                                                                    Tak. Sklep Secret Delivery przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich. Przed złożeniem zamówienia wymagana jest akceptacja regulaminu sklepu, w tym warunku pełnoletności. Całą treść regulaminu możesz przeczytać w zakładce regulamin zakupów.
                
                        
            
    
				Czy mogę dodać więcej niż jeden kod rabatowy?
                                                                    Nie. W sklepie Secret Delivery można użyć jednorazowo tylko jednego kodu rabatowego.
                
                        
            
    
				Czy macie w sprzedaży karty prezentowe?
                                                                    Jeszcze nie, karty podarunkowe pojawią się wkrótce.
                
                        
            
    
				Nie zdążyłem odebrać swojej przesyłki. Czy otrzymam zwrot środków?
                                                                    Nieodebranie paczki nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy. Możemy nadać Twoją paczkę jeszcze raz lub możesz dokonać zwrotu. W obu przypadkach po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu.
                
                        
            
    
				Wszystkie marki w sklepie
Odkryj nasze inspiracje
Na naszym instagramowym profilu @secretdeliverypl publikujemy piękne, inspirujące zdjęcia z naszych autorskich sesji produktowych. Prezentujemy także wartościowe sposoby na zaopiekowanie się swoją seksualnością oraz relacją intymną z drugą osobą.