-10% NA MARKĘ JE JOUE | SPRAWDŹ
x
x
Zaloguj się Do kasy

POMOC FAQ

Witaj na stronie pomocy FAQ. Znajdziesz tu odpowiedzi na większość pytań, najczęściej zadawanych przez naszych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, zapraszamy do kontaktu.

Jak zrobić zakupy w sklepie Secret Delivery?

Zamówienia w Secret Delivery możesz składać poprzez sklep internetowy, a także telefonicznie. Najprostszym i najszybszym sposobem jest złożenie zamówienia przez sklep internetowy. Jeśli podczas robienia zakupów przez sklep internetowy napotkasz trudności, zadzwoń do nas, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

Czy muszę posiadać konto w sklepie aby dokonać zakupów?

Nie. Aby dokonać zakupów w sklepie Secret Delivery nie musisz posiadać konta. Warto jednak poświęcić 3 minuty i założyć konto w naszym sklepie. Zarejestrowani użytkownicy mogą łatwo podglądać status realizacji zamówień i historię swoich zakupów oraz nie muszą ponownie wprowadzać swoich danych przy kolejnych zakupach. Ponadto zarejestrowani użytkownicy mają możliwość brania udziału w promocji „Rabat za Opinię”.

Jakie są dostępne formy dostawy zamówienia?

Oferujemy formy dostawy kurier Inpost (paczka doręczana jest do domu) oraz formę dostawy Paczkomaty 24/7 (paczka doręczana jest do wybranego Paczkomatu, skąd można ją odebrać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu). Wszystkie informacje na temat form, kosztów i czasu dostawyznajdziesz w zakładce formy dostawy.

Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie Secret Delivery?

Za zakupy w sklepie Secret Delivery możesz zapłacić przelewem elektronicznym (Przelewy24), kartą płatniczą (Przelewy24), przy odbiorze zamówienia. Zobacz więcej informacji o formach płatności.

Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Zależy to od wybranej formy płatności. W przypadku przelewu elektronicznego (Przelewy24) i karty płatniczej (Przelewy24) środki automatycznie księgowane są na naszym koncie, dzięki czemu zamówienie wysyłamy natychmiast, w ciągu 24 godzin, a najczęściej jeszcze tego samego dnia. Dotyczy to dni roboczych (od poniedziałku do piątku) i produktów ze statusem “Produkt dostępny w magazynie, gotowy do wysyłki.” Podobnie w przypadku wyboru płatności przy odbiorze zamówienia, zamówienie wysyłamy natychmiast. Jeśli zależy Ci na natychmiastowej wysyłce wybierz płatność przelewem elektronicznym, kartą płatniczą lub płatność przy odbiorze zamówienia. Zobacz więcej informacji o formach płatności.

Czy zamówienie złożone w sobotę lub niedzielę zostanie wysłane w weekend?

Nie. Kurierzy i listonosze odbierają od nas paczki wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Zamówienia składane w weekend wysyłane są w poniedziałki (wyłączając święta). Dotyczy to produktów ze statusem „Produkt dostępny w magazynie, gotowy do wysyłki” oraz zamówień opłaconych lub z płatnością przy odbiorze.

Czy na paczce będą widoczne dane sklepu?

Nie. Nazwa firmy nadawczej jest inna niż nazwa sklepu, niezwiązana z branżą erotyczną. Na paczce nie widnieje logo, ani żadne dane sklepu. Kurier doręczający paczkę nie zna jej zawartości. Wszystko to gwarantuje 100% dyskrecji.

Pomyliłem się w zamówieniu. Czy mogę dokonać poprawki?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to możesz dokonać zmiany. Zapraszamy w tym celu do kontaktu.

Czy mogę śledzić gdzie aktualnie znajduje się moja paczka?

Tak. Zarówno Kurier Inpost jak i Paczkomaty 24/7 dają możliwość śledzenia paczek. Po dokonaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z linkiem do śledzenia swojej paczki. Dla zarejestrowanych użytkowników link do śledzenia paczki znajduje się także w historii zamówień.

Czy istnieje możliwość dostawy mojej paczki w sobotę?

Nie. Paczki doręczane są wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

Jak mogę dokonać zwrotu lub reklamacji zakupionego produktu?

Pełną instrukcję dokonania zwrotu lub reklamacji znajdziesz w dziale zwroty i reklamacje.

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Nie. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski.

Czy oferowane w sklepie produkty są oryginalne?

Tak. Jesteśmy legalnie działającym sklepem, a wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne. Każdy produkt jest nowy i przychodzi w oryginalnym opakowaniu dostarczanym przez producenta. W przypadku produktów osobistego użytku takich jak wibratory, masażery intymne, zabawki analne, kulki gejszy czy masturbatory, opakowanie posiada zabezpieczenie w postaci plomby lub folii.

Czy zakupy w Secret Delivery są bezpieczne?

Tak. Zarówno zakupy jak i przekazane nam dane są bezpieczne, chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 133 poz 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

Secret Delivery to sklep internetowy oferujący wysokiej jakości gadżety, zabawki, akcesoria i kosmetyki erotyczne dla kobiet, mężczyzn oraz par. Oferujemy ponad 70 marek wyłącznie renomowanych, wyselekcjonowanych producentów. Ponad 95% oferowanych produktów posiadamy w naszym magazynie w Gdańsku i wysyłamy je w ciągu 24 godzin (dni robocze), najczęściej tego samego dnia. Nasze paczki są w 100% dyskretne. Wszystkie zamówione w naszym sklepie produkty pakujemy w sztywny, trójwarstwowy, szary kartonik. Nie używamy kopert, które mogłyby zdradzić zawartość przesyłki. Na paczce nie widnieje logo, ani żadne dane sklepu, a nazwa firmy nadawczej jest inna niż nazwa sklepu, niezwiązana z branżą erotyczną. Oferujemy formę dostawy umożliwiającą dyskretny odbiór przesyłki poza domem - odbiór w Paczkomacie. Zebraliśmy już kilka tysięcy opinii zadowolonych klientów. W naszym sklepie znajdziesz liczne poradniki i recenzje ułatwiające wybór odpowiedniego produktu. Dostarczamy świetne jakościowo i piękne produkty, ale także rzetelną wiedzę o tym jak z nich korzystać. Inspirujemy oraz promujemy pozytywne podejście do seksualności wśród kobiet, mężczyzn i par.

Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.

  OK
Do góry