Dyskretne paczki Szybka dostawa już od 0 zł Wysyłamy za granicę
Zamówienia telefoniczne: 58 743 19 99
x
x
Zaloguj się Do kasy

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

Kiedy mamy do czynienia z reklamacją?

Z reklamacją mamy do czynienia wtedy, kiedy w otrzymanym produkcie wykryjesz wadę, gdy produkt nie działa lub przestał działać, jest uszkodzony, niezdatny do użytku. Obowiązuje wówczas procedura reklamacji.

Warunki reklamacji. Kiedy produkt nie podlega reklamacji?

Produkty odsyłane w ramach reklamacji muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne i być czyste. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia produktu wynikłe z jego używania niezgodnie z przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją, na przykład przy zastosowaniu niewłaściwych baterii, które się zaklinują. Reklamacji nie podlega także naturalne zużycie produktów takich jak masturbatory.

Jak dokonać reklamacji?

Reklamacji produktu w naszym sklepie dokonasz w 4 prostych krokach.

  • KROK 1: ZWERYFIKUJ WADĘ

    Upewnij się, że wada produktu jest rzeczywista oraz że obsługujesz produkt zgodnie z instrukcją. Jeśli Twój produkt jest na baterie, a nie uruchamia się lub przestał działać, sprawdź urządzenie na innym, nowym komplecie baterii oraz upewnij się, że baterie włożone zostały zgodnie z instrukcją rysunkową, czyli biegunami baterii zgodnie z ikonkami „+” i „-”.

  • KROK 2: Zgłoś reklamację

    Na zgłoszenie wykrytej w produkcie wady w ramach reklamacji masz 2 lata od momentu otrzymania produktu. Zgłoś reklamację, a następnie postępując zgodnie z kolejno wyświetlaną instrukcją wygeneruj dokument reklamacji i wydrukuj go.

    ZGŁOŚ REKLAMACJĘ
  • KROK 3: Spakuj produkt

    Produkt włóż do oryginalnego opakowania, jeśli jeszcze je posiadasz. Załącz ładowarkę, jeśli produkt ją posiada. Jeśli produkt jest na baterie, wyjmij je aby nie doprowadzić do ich wylania w czasie transportu i załącz je osobno. Całość spakuj do kartonu i zabezpiecz przed uszkodzeniami. Nie wysyłaj produktu w kopercie. Do środka paczki załącz wygenerowany w kroku 2 dokument reklamacji.

  • KROK 4: WYŚLIJ WADLIWY PRODUKT

    Wadliwy produkt wyślij Pocztą Polską na adres: SMART SALE (Magazyn nr 6), ul. Mostowa 1, 80-778 Gdańsk, z dopiskiem: tel. 58 743 19 99. Rekomendujemy rejestrowaną formę wysyłki Paczka48. Przesyłkę musisz odesłać na swoją odpowiedzialność za jej skuteczne dostarczenie. Nie odbieramy paczek z opłatą uiszczaną przez adresata. Koszty wysyłki wadliwego produktu do nas zwracamy po uznaniu reklamacji, przelewem, na żądanie klienta.

Czy mogę oddać produkt na reklamację osobiście?

Nie ma możliwości osobistego oddania produktu na reklamację. Procedura reklamacyjna odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową, według przedstawionych powyżej kroków.

Kiedy otrzymam odpowiedź na moją reklamację?

Reklamacje rozpatrywane są przez nas w każdy piątek (z wyłączeniem świąt) i w najbliższy roboczy piątek od otrzymania przez nas reklamowanego produktu otrzymasz maila z informacją. W przypadku stwierdzenia wady i uznania reklamacji niezwłocznie wyślemy Ci nowy egzemplarz produktu.

Czy po uznaniu reklamacji zamiast nowego egzemplarza tego samego produktu mogę otrzymać zwrot środków lub wymienić produkt na inny?

W przypadku procedury reklamacyjnej nie ma możliwości zwrotu środków, jeśli możliwa jest wymiana egzemplarza na nowy, wolny od wad. Zwrot środków lub wymiana na inny produkt możliwa jest tylko wtedy, kiedy nie mamy możliwości dostarczyć nowego, wolnego od wad egzemplarza, na przykład wtedy kiedy produkt lub jego wersja została wycofana ze sprzedaży.

Zobacz także:  zwroty

Secret Delivery to sklep internetowy oferujący wysokiej jakości gadżety, zabawki, akcesoria i kosmetyki erotyczne dla kobiet, mężczyzn oraz par. Oferujemy ponad 70 marek wyłącznie renomowanych, wyselekcjonowanych producentów. Ponad 95% oferowanych produktów posiadamy w naszym magazynie w Gdańsku i wysyłamy je w ciągu 24 godzin (dni robocze), najczęściej tego samego dnia. Nasze paczki są w 100% dyskretne. Wszystkie zamówione w naszym sklepie produkty pakujemy w sztywny, trójwarstwowy, szary kartonik. Nie używamy kopert, które mogłyby zdradzić zawartość przesyłki. Na paczce nie widnieje logo, ani żadne dane sklepu, a nazwa firmy nadawczej jest inna niż nazwa sklepu, niezwiązana z branżą erotyczną. Oferujemy formy dostawy umożliwiające dyskretny odbiór przesyłki poza domem - odbiór w Paczkomacie, na poczcie lub na stacji paliw Orlen. Zebraliśmy już kilka tysięcy opinii zadowolonych klientów. W naszym sklepie znajdziesz liczne poradniki i recenzje ułatwiające wybór odpowiedniego produktu. Dostarczamy świetne jakościowo i piękne produkty, ale także rzetelną wiedzę o tym jak z nich korzystać. Inspirujemy oraz promujemy pozytywne podejście do seksualności wśród kobiet, mężczyzn i par.

Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.

  OK
Do góry