Reklamacje i zwroty

Co to jest reklamacja?

Z reklamacją mamy do czynienia wtedy, kiedy w otrzymanym produkcie wykryjesz wadę, gdy produkt nie działa lub przestał działać. Wówczas obowiązuje procedura reklamacji.

Na zgłoszenie wykrytej w produkcie wady w ramach reklamacji masz 2 lata od momentu otrzymania produktu. Reklamacje rozpatrywane są przez nas, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas reklamowanego produktu – w tym terminie otrzymasz maila z informacją o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji. W przypadku stwierdzenia zgłoszonej wady i uznania reklamacji, w ciągu następnych 7 dni roboczych wyślemy Ci nowy egzemplarz produktu.

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia produktu wynikłe z jego używania niezgodnie z przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją, na przykład przy zastosowaniu niewłaściwych baterii, które się zaklinują. Reklamacji nie podlega także naturalne zużycie produktów takich jak masturbatory.

Chcę dokonać reklamacji

Co to jest zwrot?

Ze zwrotem mamy do czynienia wtedy, kiedy otrzymasz swoje zamówienie, ale rozmyślisz się z zakupu. Obowiązuje wówczas procedura zwrotu, nazywana inaczej odstąpieniem od umowy.

Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni od momentu otrzymania produktu. Zwroty rozpatrywane są przez nas w ciągu 7 dni od otrzymania przez nas zwracanego produktu – w tym terminie otrzymasz maila z informacją o przyjęciu lub odrzuceniu zwrotu. W przypadku przyjęcia zwrotu, najpóźniej następnego dnia roboczego zwrócimy Ci pieniądze.

Zwracany produkt nie może być używany. Dodatkowo, produkty osobistego użytku, takie jak zabawki erotyczne, dostarczane są w zapieczętowanych opakowaniach, których zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych oraz ze względu na ochronę zdrowia przyszłego właściciela zwracanego produktu. Jeśli chcesz zwrócić zamówiony produkt nie otwieraj go. Produkty osobistego użytku, które mają naruszone plomby lub folie ochronne nie podlegają zwrotowi i zostaną odesłane do nadawcy.

Chcę dokonać zwrotu

Konkursy i rabaty @secretdeliverypl

Dołącz do ponad 20 tysięcy osób obserwujących nasz profil na Instagramie, aby brać udział w konkursach z nagrodami, korzystać z kodów rabatowych, a także śledzić codzienne kulisy pracy sklepu i odkrywać najpiękniejsze, gadżetowe inspiracje.

Zobacz nasz profil

Dyskretne zakupy online

Czego możesz się spodziewać po zakupach u nas? W zakładce „Poznaj nas” piszemy więcej o naszych sklepowych standardach, o osobach które tworzą Secret Delivery, o tym jakie mamy wartości, a także jaka jest historia powstania i rozwoju sklepu.

Poznaj nas

Doświadczenie

Działamy na rynku gadżetów od 2013 roku, ciągle rozwijając się i ucząc się coraz lepiej dbać o osoby robiące u nas zakupy.

Jakościowe gadżety

Dostarczamy bezpiecznych gadżetów wyłącznie od marek premium – takich, jakich sami i same chcielibyśmy używać.

Dyskretnie i ekspresowo

Nasze paczki są w 100% dyskretne, bez nazwy sklepu. Produkty, które możesz dodać do koszyka, mamy na miejscu, w naszym magazynie.

Ekologicznie

Zamówienia pakujemy bez plastiku, w kartonik z papierową taśmą, wypełniony biodegradowalnymi chrupkami lub papierem.

Misja edukacyjna

Współpracujemy z edukatorkami i seksuolożkami, które na naszym blogu szerzą rzetelną wiedzę o seksualności.

Mamy dla Ciebie darmowy e-book

Zapisz się do naszego Newslettera, aby otrzymać w prezencie e-book „Po co te gadżety?”, autorstwa psycholog-seksuolog Joanny Niedzieli.

To poradnik wyjaśniający wątpliwości pojawiające się przed wyborem pierwszego czy każdego kolejnego gadżetu. Zapisujesz się na listę przedpremierową, e-book wyślemy do Ciebie po premierze.