Z reklamacją mamy do czynienia wtedy, kiedy w otrzymanym produkcie wykryjesz wadę, gdy produkt nie działa lub przestał działać, jest uszkodzony, niezdatny do użytku. Obowiązuje wówczas procedura reklamacji.
Produkty odsyłane w ramach reklamacji muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne i być czyste. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia produktu wynikłe z jego używania niezgodnie z przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją, na przykład przy zastosowaniu niewłaściwych baterii, które się zaklinują. Reklamacji nie podlega także naturalne zużycie produktów takich jak masturbatory.
Reklamacji produktu w naszym sklepie dokonasz w 4 prostych krokach.
Upewnij się, że wada produktu jest rzeczywista oraz że obsługujesz produkt zgodnie z instrukcją. Jeśli Twój produkt jest na baterie, a nie uruchamia się lub przestał działać, sprawdź urządzenie na innym, nowym komplecie baterii oraz upewnij się, że baterie włożone zostały zgodnie z instrukcją rysunkową, czyli biegunami baterii zgodnie z ikonkami „+” i „-”.
Na zgłoszenie wykrytej w produkcie wady w ramach reklamacji masz 2 lata od momentu otrzymania produktu. Zgłoś reklamację, a następnie postępując zgodnie z kolejno wyświetlaną instrukcją wygeneruj dokument reklamacji i wydrukuj go.
ZGŁOŚ REKLAMACJĘProdukt włóż do oryginalnego opakowania, jeśli jeszcze je posiadasz. Załącz ładowarkę, jeśli produkt ją posiada. Jeśli produkt jest na baterie, wyjmij je aby nie doprowadzić do ich wylania w czasie transportu i załącz je osobno. Całość spakuj do kartonu i zabezpiecz przed uszkodzeniami. Nie wysyłaj produktu w kopercie. Do środka paczki załącz wygenerowany w kroku 2 dokument reklamacji.
Wadliwy produkt wyślij na adres: Almond e-commerce sp. z o.o., ul. Nowiny 53D, 80-020 Gdańsk. Przesyłkę musisz odesłać na swoją odpowiedzialność za jej skuteczne dostarczenie. Nie odbieramy paczek z opłatą uiszczaną przez adresata. Koszty wysyłki wadliwego produktu do nas zwracamy po uznaniu reklamacji, przelewem, na żądanie klienta.
Nie ma możliwości osobistego oddania produktu na reklamację. Procedura reklamacyjna odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową, według przedstawionych powyżej kroków.
Reklamacje rozpatrywane i weryfikowane są przez nas zgodnie z obowiązującymi przepisami czyli w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas reklamowanego produktu – w tym terminie otrzymasz maila z informacją o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji. W przypadku stwierdzenia wady i uznania reklamacji, w ciągu następnych 7 dni roboczych wyślemy Ci nowy egzemplarz produktu.
W przypadku procedury reklamacyjnej nie ma możliwości zwrotu środków, jeśli możliwa jest wymiana egzemplarza na nowy, wolny od wad. Zwrot środków lub wymiana na inny produkt możliwa jest tylko wtedy, kiedy nie mamy możliwości dostarczyć nowego, wolnego od wad egzemplarza, na przykład wtedy kiedy produkt lub jego wersja została wycofana ze sprzedaży.