Reklamacja w 4 krokach

Jak dokonać reklamacji?

Reklamacji produktu w naszym sklepie dokonasz w 4 prostych krokach:

1. Zweryfikuj wadę

Upewnij się, że wada produktu jest rzeczywista oraz że obsługujesz produkt zgodnie z instrukcją. Jeśli Twój produkt jest na baterie, a nie uruchamia się lub przestał działać, sprawdź urządzenie na innym, nowym komplecie baterii oraz upewnij się, że baterie włożone zostały zgodnie z instrukcją rysunkową, czyli biegunami baterii zgodnie z ikonkami „+” i „-”.

2. Zgłoś reklamację

Kliknij w przycisk „Zgłaszam reklamację”, a następnie postępuj zgodnie z kolejno wyświetlaną instrukcją. Wszelkie informację o kolejnych krokach dostaniesz również w wiadomości e-mail potwierdzającej zgłoszenie reklamacji.

Zgłaszam reklamację

3. Spakuj produkt

Produkt odsyłany w ramach reklamacji musi spełniać podstawowe wymogi higieniczne i być czysty. Produkt włóż do oryginalnego opakowania, jeśli jeszcze je posiadasz. Załącz ładowarkę, jeśli produkt ją posiada. Jeśli produkt jest na baterie, wyjmij je aby nie doprowadzić do ich wylania w czasie transportu i załącz je osobno. Całość spakuj do kartonu i zabezpiecz przed uszkodzeniami. Nie wysyłaj produktu w kopercie.

4. Wyślij produkt

Tak spakowany produkt wyślij na adres:

Almond E-commerce

Sp. z o.o.

ul. Nowiny 53

80-020 Gdańsk

tel. 732 108 788

Przesyłkę musisz nadać na swoją odpowiedzialność za jej skuteczne dostarczenie. Nie odbieramy paczek z opłatą uiszczaną przez adresata. Koszty wysyłki wadliwego produktu do nas zwracamy po uznaniu reklamacji, przelewem, na żądanie Klienta.

Odkryj nasze inspiracje

Na naszym instagramowym profilu @secretdeliverypl publikujemy piękne, inspirujące zdjęcia z naszych autorskich sesji produktowych. Prezentujemy także wartościowe sposoby na zaopiekowanie się swoją seksualnością oraz relacją intymną z drugą osobą.