Reklamacja w 4 krokach

Jak dokonać reklamacji?

Reklamacji produktu w naszym sklepie dokonasz w 4 prostych krokach:

1. Zweryfikuj wadę

Upewnij się, że wada produktu jest rzeczywista oraz że obsługujesz produkt zgodnie z instrukcją. Jeśli Twój produkt jest na baterie, a nie uruchamia się lub przestał działać, sprawdź urządzenie na innym, nowym komplecie baterii oraz upewnij się, że baterie włożone zostały zgodnie z instrukcją rysunkową, czyli biegunami baterii zgodnie z ikonkami „+” i „-”.

2. Zgłoś reklamację

Kliknij w przycisk „Zgłaszam reklamację”, a następnie postępuj zgodnie z kolejno wyświetlaną instrukcją. Wszelkie informację o kolejnych krokach dostaniesz również w wiadomości e-mail potwierdzającej zgłoszenie reklamacji.

Zgłaszam reklamację

3. Spakuj produkt

Produkt odsyłany w ramach reklamacji musi spełniać podstawowe wymogi higieniczne i być czysty. Produkt włóż do oryginalnego opakowania, jeśli jeszcze je posiadasz. Załącz ładowarkę, jeśli produkt ją posiada. Jeśli produkt jest na baterie, wyjmij je aby nie doprowadzić do ich wylania w czasie transportu i załącz je osobno. Całość spakuj do kartonu i zabezpiecz przed uszkodzeniami. Nie wysyłaj produktu w kopercie.

4. Wyślij produkt

Tak spakowany produkt wyślij na adres:

Almond E-commerce

Sp. z o.o.

ul. Nowiny 53

80-020 Gdańsk

Przesyłkę musisz nadać na swoją odpowiedzialność za jej skuteczne dostarczenie. Nie odbieramy paczek z opłatą uiszczaną przez adresata. Koszty wysyłki wadliwego produktu do nas zwracamy po uznaniu reklamacji, przelewem, na żądanie Klienta.

Konkursy i rabaty @secretdeliverypl

Dołącz do ponad 20 tysięcy osób obserwujących nasz profil na Instagramie, aby brać udział w konkursach z nagrodami, korzystać z kodów rabatowych, a także śledzić codzienne kulisy pracy sklepu i odkrywać najpiękniejsze, gadżetowe inspiracje.

Zobacz nasz profil

Dyskretne zakupy online w Secret Delivery

Czego możesz się spodziewać po zakupach u nas? W zakładce „Poznaj nas” piszemy więcej o naszych sklepowych standardach, o osobach które tworzą Secret Delivery, o tym jakie mamy wartości, a także jaka jest historia powstania i rozwoju sklepu.

Poznaj nas

Doświadczenie

Działamy na rynku gadżetów od 2013 roku, ciągle rozwijając się i ucząc się coraz lepiej dbać o osoby robiące u nas zakupy.

Jakościowe gadżety

Dostarczamy bezpiecznych gadżetów wyłącznie od marek premium – takich, jakich sami i same chcielibyśmy używać.

Dyskretnie i ekspresowo

Nasze paczki są w 100% dyskretne, bez nazwy sklepu. Produkty, które możesz dodać do koszyka, mamy na miejscu, w naszym magazynie.

Ekologicznie

Zamówienia pakujemy bez plastiku, w kartonik z papierową taśmą, wypełniony biodegradowalnymi chrupkami lub papierem.

Misja edukacyjna

Współpracujemy z edukatorkami i seksuolożkami, które na naszym blogu szerzą rzetelną wiedzę o seksualności.

Mamy dla Ciebie darmowy e-book

Zapisz się do naszego Newslettera, aby otrzymać w prezencie e-book „Po co te gadżety?”, autorstwa psycholog-seksuolog Joanny Niedzieli.

To poradnik wyjaśniający wątpliwości pojawiające się przed wyborem pierwszego czy każdego kolejnego gadżetu. Zapisujesz się na listę przedpremierową, e-book wyślemy do Ciebie po premierze.