Reklamacja w 4 krokach
Jak dokonać reklamacji?
Reklamacji produktu w naszym sklepie dokonasz w 4 prostych krokach:
1. Zweryfikuj wadę
Upewnij się, że wada produktu jest rzeczywista oraz że obsługujesz produkt zgodnie z instrukcją. Jeśli Twój produkt jest na baterie, a nie uruchamia się lub przestał działać, sprawdź urządzenie na innym, nowym komplecie baterii oraz upewnij się, że baterie włożone zostały zgodnie z instrukcją rysunkową, czyli biegunami baterii zgodnie z ikonkami „+” i „-”.
2. Zgłoś reklamację
Kliknij w przycisk „Zgłaszam reklamację”, a następnie postępuj zgodnie z kolejno wyświetlaną instrukcją. Wszelkie informację o kolejnych krokach dostaniesz również w wiadomości e-mail potwierdzającej zgłoszenie reklamacji.
Zgłaszam reklamację3. Spakuj produkt
Produkt odsyłany w ramach reklamacji musi spełniać podstawowe wymogi higieniczne i być czysty. Produkt włóż do oryginalnego opakowania, jeśli jeszcze je posiadasz. Załącz ładowarkę, jeśli produkt ją posiada. Jeśli produkt jest na baterie, wyjmij je aby nie doprowadzić do ich wylania w czasie transportu i załącz je osobno. Całość spakuj do kartonu i zabezpiecz przed uszkodzeniami. Nie wysyłaj produktu w kopercie.
4. Wyślij produkt
Tak spakowany produkt wyślij na adres:
Almond E-commerce
Sp. z o.o.
ul. Nowiny 53
80-020 Gdańsk
Przesyłkę musisz nadać na swoją odpowiedzialność za jej skuteczne dostarczenie. Nie odbieramy paczek z opłatą uiszczaną przez adresata. Koszty wysyłki wadliwego produktu do nas zwracamy po uznaniu reklamacji, przelewem, na żądanie Klienta.