Ze zwrotem mamy do czynienia wtedy, kiedy otrzymasz swoje zamówienie, ale rozmyślisz się z zakupu. Obowiązuje wówczas procedura zwrotu zwana inaczej odstąpieniem od umowy.
Zwracany produkt nie może być używany. Dodatkowo, produkty osobistego użytku takie jak wibratory, masażery intymne, zabawki analne, kulki gejszy czy masturbatory dostarczane są w zapieczętowanych opakowaniach, których zgodnie z obowiązującymi przepisami po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych oraz ze względu na ochronę zdrowia przyszłego właściciela zwracanego produktu. Jeśli chcesz zwrócić zamówiony produkt nie otwieraj go. Produkty osobistego użytku, które mają naruszone plomby lub folie ochronne nie podlegają zwrotowi i zostaną odesłane do nadawcy.
Zwrotu produktu w naszym sklepie dokonasz w 3 prostych krokach.
Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni od momentu otrzymania produktu. Zgłoś zwrot, a następnie postępując zgodnie z kolejno wyświetlaną instrukcją wygeneruj dokument zwrotu i wydrukuj go.
ZGŁOŚ ZWROTZwracany produkt włóż do kartonu i zabezpiecz go tak, aby się nie zniszczył. Nie wysyłaj produktu w kopercie. Do środka paczki załącz paragon oraz wygenerowany w kroku 1 dokument zwrotu.
Zwrot wyślij na adres: Almond e-commerce sp. z o.o., ul. Nowiny 53D, 80-020 Gdańsk. Przesyłkę musisz odesłać na swój koszt i na swoją odpowiedzialność za jej skuteczne dostarczenie. Na wysyłkę produktu masz 14 dni od momentu zgłoszenia zwrotu.
Nie ma możliwości osobistego zwrotu produktów. Procedura zwrotu odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową, według przedstawionych powyżej kroków.
Zwroty rozpatrywane i weryfikowane są przez nas w ciągu 7 dni od otrzymania przez nas zwracanego produktu – w tym terminie otrzymasz maila z informacją o przyjęciu lub odrzuceniu zwrotu. W przypadku przyjęcia zwrotu, najpóźniej następnego dnia roboczego zwrócimy Ci środki. Zwracamy wszystkie otrzymane płatności za zwracane produkty z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostarczenia.
Tak. Aby wymienić produkt na inny dokonaj jego zwrotu, a następnie po uznaniu zwrotu złóż nowe zamówienie.