-10% NA MARKĘ DORCEL | SPRAWDŹ
x
x
Zaloguj się Do kasy

Reklamacje i zwroty

ZWROTY

Kiedy mamy do czynienia ze zwrotem?

Ze zwrotem mamy do czynienia wtedy, kiedy otrzymasz swoje zamówienie, ale rozmyślisz się z zakupu. Obowiązuje wówczas procedura zwrotu zwana inaczej odstąpieniem od umowy.

Warunki zwrotu. Kiedy produkt nie podlega zwrotowi?

Zwracany produkt nie może być używany. Dodatkowo, produkty osobistego użytku takie jak wibratory, masażery intymne, zabawki analne, kulki gejszy czy masturbatory dostarczane są w zapieczętowanych opakowaniach, których zgodnie z obowiązującymi przepisami po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych oraz ze względu na ochronę zdrowia przyszłego właściciela zwracanego produktu. Jeśli chcesz zwrócić zamówiony produkt nie otwieraj go. Produkty osobistego użytku, które mają naruszone plomby lub folie ochronne nie podlegają zwrotowi i zostaną odesłane do nadawcy.

Jak dokonać zwrotu?

Zwrotu produktu w naszym sklepie dokonasz w 3 prostych krokach.

  • KROK 1: Zgłoś zwrot

    Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni od momentu otrzymania produktu. Zgłoś zwrot, a następnie postępując zgodnie z kolejno wyświetlaną instrukcją wygeneruj dokument zwrotu i wydrukuj go.

    ZGŁOŚ ZWROT
  • KROK 2: Spakuj produkt

    Zwracany produkt włóż do kartonu i zabezpiecz go tak, aby się nie zniszczył. Nie wysyłaj produktu w kopercie. Do środka paczki załącz paragon oraz wygenerowany w kroku 1 dokument zwrotu.

  • KROK 3: WYŚLIJ ZWROT

    Zwrot wyślij na adres: Almond e-commerce sp. z o.o., ul. Nowiny 53D, 80-020 Gdańsk. Przesyłkę musisz odesłać na swój koszt i na swoją odpowiedzialność za jej skuteczne dostarczenie. Na wysyłkę produktu masz 14 dni od momentu zgłoszenia zwrotu.

Czy mogę zwrócić produkt osobiście?

Nie ma możliwości osobistego zwrotu produktów. Procedura zwrotu odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową, według przedstawionych powyżej kroków.

Kiedy otrzymam zwrot środków?

Zwroty rozpatrywane i weryfikowane są przez nas w ciągu 7 dni od otrzymania przez nas zwracanego produktu – w tym terminie otrzymasz maila z informacją o przyjęciu lub odrzuceniu zwrotu. W przypadku przyjęcia zwrotu, najpóźniej następnego dnia roboczego zwrócimy Ci środki. Zwracamy wszystkie otrzymane płatności za zwracane produkty z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostarczenia.

Czy mogę wymienić zwracany produkt na inny?

Tak. Aby wymienić produkt na inny dokonaj jego zwrotu, a następnie po uznaniu zwrotu złóż nowe zamówienie.

Zobacz także:  reklamacje

Secret Delivery to sklep internetowy oferujący wysokiej jakości gadżety, zabawki, akcesoria i kosmetyki erotyczne dla kobiet, mężczyzn oraz par. Oferujemy ponad 70 marek wyłącznie renomowanych, wyselekcjonowanych producentów. Ponad 95% oferowanych produktów posiadamy w naszym magazynie w Gdańsku i wysyłamy je w ciągu 24 godzin (dni robocze), najczęściej tego samego dnia. Nasze paczki są w 100% dyskretne. Wszystkie zamówione w naszym sklepie produkty pakujemy w sztywny, trójwarstwowy, szary kartonik. Nie używamy kopert, które mogłyby zdradzić zawartość przesyłki. Na paczce nie widnieje logo, ani żadne dane sklepu, a nazwa firmy nadawczej jest inna niż nazwa sklepu, niezwiązana z branżą erotyczną. Oferujemy formę dostawy umożliwiającą dyskretny odbiór przesyłki poza domem - odbiór w Paczkomacie. Zebraliśmy już kilka tysięcy opinii zadowolonych klientów. W naszym sklepie znajdziesz liczne poradniki i recenzje ułatwiające wybór odpowiedniego produktu. Dostarczamy świetne jakościowo i piękne produkty, ale także rzetelną wiedzę o tym jak z nich korzystać. Inspirujemy oraz promujemy pozytywne podejście do seksualności wśród kobiet, mężczyzn i par.

Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.

  OK
Do góry